رفتن به محتوای اصلی
x

رویداد شبکه سازی و هم افزایی مدرسه فناوری سلامت در 3 خرداد 1402 برگزار شد

رویداد کاتالینکزور سلامت با هدف تسریع و تسهیل شبکه سازی صاحبان ایده و فعالین در حوزه سلامت توسط مرکز نوآوری و سلامت دیجیتال دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری کاتالینک و انجمن علمی دانشجویی نئومدیک، از سری کلاسهای مدرسه فناوری سلامت در خرداد ماه، در تاریخ سوم خردادماه 1402 در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.

در فراخوان پذیرش ایده، 14 ایده توسط دبیرخانه رویداد دریافت گردید همچنین 45 نفر جهت حضور در رویداد ثبت نام نمودند.

رویداد با آموزش مختصری در خصوص اهمیت کار تیمی و تقسیم مسئولیت در تیم آغاز گردید، سپس کلیه افراد حاضر در رویداد به مدت 30 ثانیه، در فرآیند میکروفن گردانی اقدام به معرفی خود و زمینه فعالیت خود نمودند.هدف از اجرای این بخش آشنایی حضار با یکدیگر و شناخت زمینه های همکاری مشترک و تسهیل در شبکه سازی  بود.

در بخش بعدی صاحبین ایده به مدت 60 ثانیه ضمن تبیین ایده خود، اعلام نمودند به چه افراد و تخصص هایی جهت تکمیل تیم و به سرانجام رساندن ایده خود نیاز دارند.

در آخرین بخش رویداد، جلسه وارد فاز تیم سازی گردید و افراد حاضر در جلسه جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص ایده ها و ادامه همکاری به صاحبین ایده مراجعه نمودند تا  در صورت پذیرش شرایط متقابل، نسبت به برگزاری جلسه دوم و هم آفرینی با یکدیگر اقدام نمایند.