رفتن به محتوای اصلی
x

شرایط برگزاری رویداد شابرگ

 

 شرایط شرکت کنندگان:

  1. دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه اصفهان می‌توانند در تیم‌های 2 الی 4 نفره در این مسابقه شرکت کنند.

تبصره 1: افراد تیم نباید الزاما از یک دانشگاه، یک رشته تحصیلی و یا یک مقطع تحصیلی باشند.

تبصره 2: حضور یک نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در هر تیم الزامی است.

 تبصره 3: حضور تیم‌های برگزیده در رقابت‌های بعدی از شابرگ، بلامانع است.

  1. از افراد شرکت‌کننده در این رقابت هزینه‌ی ثبت نام دریافت می‌گردد.

تبصره 4: هزینه‌ی ثبت نام در دوره‌های مختلف از سوی دبیر اجرایی این رقابت تعیین می‌گردد.

  1. ثبت نام از طریق سایتhttp://tech.mui.ac.ir  انجام می‌گردد.

 

 دبیر اجرایی:

 یک نفر از اعضای باشگاه فناوری سلامت که از طرف رییس مرکز نوآوری سلامت دانشگاه انتخاب و برای برگزاری یک دوره از رقابت شابرگ منصوب می‌گردد.

 

 وظایف دبیر اجرایی:

  1. مدیریت و هدایت فرآیند اجرایی رویداد شابرگ
  2. تشکیل تیم اجرایی از اعضای باشگاه فناوری سلامت دانشگاه
  3. نظارت بر حسن اجرای رقابت
  4. تلاش برای اطلاع رسانی به موقع و فراگیر در سطح دانشگاه
  5. برگزاری مراسم تقدیر از تیم‌های برگزیده
  6. صدور گواهی حضور برای اعضای شرکت کننده در این رقابت

 

هیات داوران:

متشکل از سرپرست مرکز نوآوری سلامت دانشگاه، یک نفر از اعضای هیات علمی به انتخاب رییس مرکز نوآوری سلامت و یک نفر از اعضای باشگاه فناوری سلامت می‌باشد.

 

معیار بررسی و امتیازدهی:

  1. اقلام جمع‌آوری شده  باید شامل کتاب، دفتر، کاغذ (در سایزهای مختلف) که از محیط دانشگاه و دانشکده‌ها و مراکز وابسته به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از جمله مراکز تحقیقاتی جمع‌آوری شده باشند.
  2. در پایان هر شابرگ، تیم‌های اول تا سوم بر اساس وزن کاغذهای جمع‌آوری شده انتخاب می‌شوند.

تبصره 5: قابل ذکر است که در صورتی تیم اول برگزیده می‌شود که حداقل 15 کیلو کاغذ بازیافت جمع‌آوری کرده باشد.

  1. کارتن‌ها وکاغذهای مربوط به مواد غذایی، دارویی، آزمایشگاهی و ... که در اثر مجاورت با سایر مواد تخریب شده‌اند، توسط تیم داوری حذف می‌گردد و مشمول امتیاز منفی می‌باشد.
  2. به نحوه‌ی جداسازی اقلام و شیوه‌ی تحویل امتیاز تعلق می‌گیرد (باید فنر، منگنه، طلق و....از کاغذها جدا شده باشد).

 

روش اجرا:

  1. هر یک از دوره‌های این مسابقه در بازه‌ی زمانی 10 الی 12 روز می‌باشد.
  2. رقابت شابرگ در هر سال 4 مرتبه (در پایان هر فصل) برگزار می‌گردد.
  3. به منظور تسهیل فرآیند، در پایان دوره رقابت شابرگ اعضای تیم اجرایی برای دریافت کاغذهای جمع‌آوری شده به سرپرست تیم‌ها مراجعه می‌کنند.

 

جوایز و امتیازات:

  1. تیم‌های برگزیده علاوه بر دریافت جایزه نقدی، تیم اول 50% و تیم دوم 25% و تیم سوم 10% از فروش کل کاغذهای جمع‌آوری شده را دریافت می‌نمایند.
  2. ایده‌های برگزیده برای جمع‌آوری کاغذهای بازیافت، علاوه بر ثبت مالکیت فکری  با حمایت دانشگاه به سازمان مدیریت پسماند معرفی می‌گردد.
  3. به همه‌ی تیم‌های شرکت کننده، جوایز غیرنقدی اهدا می‌گردد.